INBJUDAN TILL NATIONALDAGSFIRANDE | Sverigedemokraterna i Sjuhärad

INBJUDAN TILL NATIONALDAGSFIRANDE

Sverigedemokraterna Jönköpings läns nationaldagsfirande

Sverigedemokraterna Jönköpings län kommer i år anordna sitt första nationaldagsfirande vilket avses bli en årlig återkommande aktivitet. Firandet kommer vara i trevlig miljö som passar alla åldrar och kommer vara nära till hands till Smålands undersköna natur. Vi ifrån Sverigedemokraterna vill med detta nationaldagsfirande skapa en trevlig upplevelse för våra medlemmar samtidigt som vi firar svenska nationen.

Dagen kommer innehålla tal ifrån bland annat mig själv i egenskap av distriktsordförande och av Magnus Olsson, ledamot av partistyrelsen och kommunalråd i Malmö.

Det kommer att anordnas aktiviteter som tipsrunda och lotterier med trevliga priser till vinnarna. Femkamp kommer även finnas för dem som är intresserade.

En sommarbuffé kommer serveras och ingår i deltagaravgiften på 100 kr. Det kommer även finnas korvgrillning till barnen. På kvällen kommer det anordnas dans och musik för dem som känner för att stanna kvar. RedPoint kommer att tillhandahålla en bar.

På området finns det gott om plats för att ställa upp husvagnar och tält för övernattning. För dem som reser långväga kommer RedPoint erbjuda andra övernattningserbjudanden till självkostnadspris på 320 kr/person.

Medlemmar bosatta i Jönköpings län betalar 100 kr. Då ingår sommarbuffé, välkomstdrink och tipsrunda med priser samt dans med musik på kvällen. Barn under 12 år deltar gratis.

Medlemmar utanför Jönköpings län betalar fullpris 260 kr.

Femkampen är ett tillägg under dagen och anordnas av RedPoint. Deltagaravgift 150 kr/person.

Då firandet kommer ligga avskilt ifrån centralorten kommer det inte finnas tillgång till bankomat. Vi ber därför alla deltagare ha tillgång till kontanter för deltagaravgiften och lotteri mm.

Plats och tid anges i samband anmälan.

Anmälan sker till

jonkopingslan@sverigedemokraterna.se

senast söndagen den 26 maj.

Vid anmälan ska namn, medlemsnummer och kommun anges.

Vid behov av boende kontakta Jonathan Lindqvist på RedPoint 0739633203

Johan Nissinen Distriktsordförande Sverigedemokraterna Jönköpings län