Våra representanter i VGR | Sverigedemokraterna i Sjuhärad

Våra representanter

Våra regionpolitiker

Patric Silfverklinga

Patric Silfverklinga, född 1963, är en regionpolitiker från Borås. Patric har ett brinnande intresse för kulturfrågor och sitter i regionfullmäktige, men även i kultur- och servicenämnden för Sverigedemokraterna i Västra Götalandsregionen.

E-post              patric.silfverklinga@sd.se
Telefon            0763-15 59 34

Inga-Maj Krüger

Inga-Maj Krüger, född 1945, är en regionpolitiker från Fotskäl i Mark. Inga-Maj har ett stort intresse för sjukvårdsfrågor och sitter i regionfullmäktige, men även i Hälso- och sjukvårdsstyrelsen och Hälso- och sjukvårdsnämnden södra för Sverigedemokraterna i Västra Götalandsregionen.

E-post          inga.maj.kruger@sd.se
Telefon        0702-33 29 17

Caroline Nordengrip

Caroline Nordengrip, född 1980, är en regionpolitiker från Bollebygd. Caroline har ett brett intresse av politiska frågor och sitter som ersättare i regionfullmäktige, men även som ersättare i Regionutvecklingsnämnden för Sverigedemokraterna i Västra Götalandsregionen. Caroline arbetar även som Riksombudsman för Sverigedemokraterna.

E-post        caroline.nordengrip@sd.se
Telefon       0738-56 99 41

Björn Qvarnström

Björn Qvarnström, född 1970, är en regionpolitiker från Borås. Björn har ett stort intresse för äldreomsorg och sjukvård och sitter som ersättare i regionfullmäktige för Sverigedemokraterna i Västra Götalandsregionen.

E-post       bjorn.qvarnstorm@sd.se
Telefon      0700-92 59 87