Våra representanter i VGR | Sverigedemokraterna i Sjuhärad

Våra representanter

Våra regionpolitiker

Inga-Maj Krüger

Inga-Maj Krüger, född 1945, är en regionpolitiker från Fotskäl i Mark. Inga-Maj har ett stort intresse för sjukvårdsfrågor och sitter i regionfullmäktige, men även i Hälso- och sjukvårdsstyrelsen och Hälso- och sjukvårdsnämnden södra för Sverigedemokraterna i Västra Götalandsregionen. Inga-Maj Krüger sitter även sedan valet 2018 som ersättare i regionstyrelsen.

E-post          inga.maj.kruger@sd.se
Telefon        0702-33 29 17

Andreas Exner

Andreas Exner, född 1990, är en regionpolitiker från Borås. Andreas har en bakgrund inom ekonomi och sitter även som kommunalråd i Borås Stad.

E-post        andreas.exner@sd.se
Telefon       0768-88 70 79

Kristian Silbvers

Kristian Silbvers, född 1980, är en regionpolitiker från Borås. Kristians intresse är inom näringslivet där han har en stor erfarenhet av bolagsstyrelser, egna företag och som VD.

E-post      kristian.silbvers@sd.se
Telefon    0735-30 02 00

Jimmie Stranne

Jimmie Stranne, född 1974, är en regionpolitiker från Herrljunga. Jimmie har suttit i Västra Götalandsregionen sedan 2006 och sitter idag i bland annat Västtrafik AB.

E-post       jimmie.stranne@sd.se
Telefon      0709-53 47 28

Björn Qvarnström

Björn Qvarnström, född 1970, är en regionpolitiker från Borås. Björn har ett stort intresse för äldreomsorg och sjukvård och sitter som ersättare i regionfullmäktige för Sverigedemokraterna i Västra Götalandsregionen.

E-post       bjorn.qvarnstorm@sd.se
Telefon      0700-92 59 87